Oprogramowanie

SYSTEM PC-GASTRONOM

PC-Gastronom to zaawansowane rozwiązanie sieciowe przeznaczone dla średniej i dużej sieci restauracji. Szeroki wybór modułów dodatkowych umożliwia elastyczną konfigurację w zakresie ustalania zasad zarządzania lokalem. Dzięki rozbudowanej polityce uprawnień możemy określić jaki zakres obowiązków spoczywa na centrali, a jakie możliwości zarządzania dostępne są dla poszczególnych placówek.
Korzystając z dostępnych modułów możemy w prosty i przejrzysty sposób zarządzać siecią restauracji, w której każdy z punktów będzie posiadał indywidualne rozwiązania - w zależności od aktualnych potrzeb i możliwości lokalu.

Zapytaj o cenę
Brutto

PC-Gastronom to zaawansowane rozwiązanie sieciowe przeznaczone dla średniej i dużej sieci restauracji. Szeroki wybór modułów dodatkowych umożliwia elastyczną konfigurację w zakresie ustalania zasad zarządzania lokalem. Dzięki rozbudowanej polityce uprawnień możemy określić jaki zakres obowiązków spoczywa na centrali, a jakie możliwości zarządzania dostępne są dla poszczególnych placówek.
Korzystając z dostępnych modułów możemy w prosty i przejrzysty sposób zarządzać siecią restauracji, w której każdy z punktów będzie posiadał indywidualne rozwiązania - w zależności od aktualnych potrzeb i możliwości lokalu.

System zbudowany jest z trzech integralnych części:
- PC Gastronom – końcówka systemu obsługująca sprzedaż POS
- PC-Market Gastronom – część systemu obsługująca zaplecze magazynowe
- Konsola Kupca - centrala do zdalnego zarządzania siecią restauracji

PC-Gastronom, jako stanowisko sprzedaży w restauracji umożliwia:
- obsługę zestawów gastronomicznych
- obsługa rachunków kelnerskich
- obsługa sali i stolików
- obsługę jednej drukarki fiskalnej z kilku stanowisk
- obsługa ekranu kuchennego KDS
- mobilne wsparcie dla kelnera w postaci aplikacji na Androida - Bonownik
- definiowanie poziomów uprawnień dla kelnera/managera

PC-Market Gastronom, to m. in.:
- zaawansowane raportowanie (zarówno na zapleczu restauracji jak i w centrali)
- tworzenie zestawów gastronomicznych i receptur
- rozliczanie pracy barmanów oraz kelnerów
- pełna obsługa zaplecza magazynowego restauracji
- zarządzanie stanowiskami POS

Konsola Kupca, która umożliwia centralne zarządzanie:
- bazą kontrahentów (producenci, dostawcy, klienci)
- listą towarów
- cenami zakupów oraz sprzedaży
- kartami stałego klienta.