Oprogramowanie

Mini-Market - program do prowadzenia sprzedaży w sklepach sieciowych

Mini Market to oprogramowanie do prowadzenia sklepów zarządzanych z centrali sieci.
Mini Market umożliwia prowadzenie sprzedaży detalicznej na kasach typu POS, a wszystkie inne procedury, takie jak zamawianie lub przyjomwanie towaru są uproszczone i zautomatyzowane.
Program Mini-Market posiada prosty i intuicyjny interfejs, dzięki któremu praca na stanowisku odbywa się w sposób efektywny.

Mini-Market, poza funkcjami wspólnymi z programem PC-POS, umożliwia także:
- uproszczoną ewidencję dokumentów dostaw,
- sprawdzenie stanu towaru na innych sklepach,
- sprzedaż kompletów
- raportowanie wyników sklepu wysyłanych do centrali

Rozwiązanie oparte na Mini-Market w sklepie i PC-Market w centrali zostało zaprojektowane do obsługi sieci niewielkich sklepów. Jeśli szukasz oprogramowania dla dużej sieci polecamy zapoznanie się z programem Konsola Kupca, dedykowanym do obsługi większych sieci wyposażonych w oprogramowanie PC-Market.

Mini Market idealnie sprawdzi się w banży odzieżowej, AGD-RTV, piekarniczej, cukierniczej i innych.

Zapytaj o cenę
Brutto

Mini-Market - program dla sklepu w sieci:

Mini-Market to oprogramowanie do prowadzenia sklepów zarządzanych z centrali sieci. W takim rozwiązaniu Mini-Market jest końcówką systemu pracującą na swojej lokalnej bazie danych i wymieniającą dane on-line z bazą centralną.
Wszystkie działania personelu na sklepach są ukierunkowane na sprzedaż i obsługę klientów, natomiast inne aktywności są zminimalizowane i zautomatyzowane.

Mini-Market można dostosować do potrzeb dowolnej branży dzięki rozbudowanym możliwościom konfiguracji panelu pracy kasjerów. Panel może być skonfigurowany zarówno dla ekranów dotykowych jak i zwykłych klawiatur. Produkty mogą być dowolnie opisane i sparametryzowane np. poprzez przydział do drzewa asortymentów, przez rozmiary, kolory itd. Do produktów można przypisać zdjęcia i wyświetlać je na panelach lub też w informacji o towarze.

Mini-Market zapewnia oszczędność czasu na wprowadzaniu dokumentów dostaw w sklepach – dzięki wprowadzaniu dostaw w centrali i potwierdzaniu poprawności dostaw na sklepie przy pomocy kolektorów (nie przepisuje się danych)

Mini-Market daje personelowi w sklepie możliwość sprawdzenia stanu towaru w innych punktach sieci i zamówienia go dla klienta.

Mini-Market obsługuje sprzedaż kompletów, a przy sprzedaży pojedynczego towaru program podpowie kasjerowi co należy do kompletu.

Mini-Market obsługuje systemy lojalnościowe - zarówno te oparte na punktach jak i rabatach. Reguły ustalane są centralnie, a odczytanie karty automatycznie uwzględnia reguły rabatowe na transakcjach. System lojalnościowy pomaga skonfigurować spersonalizowaną ofertę dla klienta.

Mini-Market obsługuje urządzania typowe dla sklepu m.in: drukarki fiskalne, drukarki paragonowe, wagi etykietujące, wagi przykasowe, sprawdzarki cen, liczniki klientów, kolektory danych, drukarki etykiet.

Mini-Market raportuje na bieżąco do centrali, jakie sklepy miały obroty i jaką marżę zrealizowały na sprzedanych towarach, ile pieniędzy powinno się znajdować w kasetkach w każdym ze sklepów

Mini-Market - umożliwia podgląd stanów towarów, na bieżąco, w czasie rzeczywistym - zarówno w sklepie jak i w Centrali - dzięki czemu można błyskawicznie zadecydować o dodatkowej dostawie lub przerzuceniu towaru Pomiędzy sklepami

Mini-Market obsługuje wersje wielojęzykowe – umożliwia to wprowadzenie jednolitego systemu dla całej sieci sklepów niezależnie od kraju lokalizacji.

Konsola Kupca 2 i Mini-Market – to rozwiązanie dla sieci sklepów, które posiadają sklepy własne lub sklepy pracujące w ścisłej franczyzie.
Centrala sieci sprawuje ścisły nadzór nad pracą każdego sklepu, zarządza asortymentem i cenami, prowadzi analizy i podejmuje decyzje zaopatrzeniowe.