Oprogramowanie

Konsola Kupca

System do zarządzania siecią placówek handlowych opartą o PC-Market, pozwala na centralne zarządzanie m.in.:
        - listą towarową
        - cenami i promocjami
        - kartami stałych klientów i systemem lojalnościowym
        - kontraktami zakupowymi
        - zamówieniami i dostawami
        - fakturami i płatnościami.

Konsola Kupca analizuje sprzedaż, zakupy i stany magazynowe w oparciu o dane zbierane ze wszystkich sklepów.
Wspomaga optymalizację zamówień pod kątem doboru dostawców, warunków handlowych oraz sposobu realizacji zamówienia.
Pozwala zarządzać scentralizowaną siecią sklepów własnych jak również luźną siecią punktów franczyzowych.
Umożliwia integrację z programami finansowo-księgowymi FK i rozwiązaniami ERP.
Konsola Kupca pracuje w 500 sieciach z wielu branż, m.in.: w sieciach sklepów spożywczych, mięsnych, budowlanych, odzieżowych, kosmetycznych, obuwniczych, alkoholowych, a także w sieciach gastronomicznych, w piekarniach, drogeriach, stacjach paliw i w supermarketach.
 

Zapytaj o cenę
Brutto

System zarządzania centralą sieci sklepów to m.in:

Centralne zarządzanie listą towarów
Wydzielone lub wszystkie towary podlegają centralnemu sterowaniu. Centrala może im:

  •   zablokować przyjęcie na sklepie w cenie innej, niż zakontraktowana z dostawcą
  •   zablokować przyjęcie na sklepie od dostawców innych, niż zakontraktowani
  •   narzucić ceny detaliczne
  •   zablokować możliwość przyjęcia towaru od kogokolwiek (wycofywanie towaru z oferty)

 

Wykazy centralne pozwalają na szybkie porównanie aktualnych cen, ilości, flag towarów na poszczególnych sklepach.

Centralne zarządzanie listą dostawców
Kontrahenci są uzgadniani w całej sieci sklepów. Dostawca wprowadzony w centrali zostanie automatycznie rozprowadzony po bazach wszystkich sklepów. Wszystkie sklepy będą poznają ustalony termin i formę płatności. Kontrahent wprowadzony na dowolnym sklepie, następnego dnia będzie istniał na wszystkich sklepach w sieci.

Centralne zarządzanie kartami stałego klienta
Centrala posiada możliwość podgladnięcia wszystkich wizyt klienta w sieci bez względu na to, w którym sklepie dokonywał zakupów.

Analizy obrotów z dostawcami i producentami
Sklepy mogą kupować ten sam towar od różnych dostawców. W centrali można sprawdzić, jak wyglądają obroty z dostawcą lub producentem towaru.

Centralne zamówienia i dostawy
Jeśli centrala sama dostarcza towary do sklepów - może odbierać z nich elektroniczne zamówienia, następnie na ich podstawie generować własne zamówienia do dostawców.

I wiele wiele innych możliwości...

Dodatkowe informacje:
Jan Czyżowski, tel. (18) 444 00 47, e-mail: jan.czyzowski

Strona www producenta   www.insoft.com.pl