W systemie placówka handlowo-usługowa otrzymuje od NOVITUS S.A.:
-
wynajmowane urządzenia umożliwiające gromadzenie przez klientów znaczków lojalnościowych
-
dostęp do strony internetowej umożliwiającej konfigurowanie zasad naliczania znaczków i raportowanie transakcji
od GSP Marketing:
-
karty identyfikujące klienta
-
katalogi nagród
-
nagrody dla klientów wraz z dostarczeniem
Wprowadzenie zatem Systemu Znaczków Lojalnościowych nie wiąże się z:
-
wyszukiwaniem urządzeń, które będą obsługiwały system,
-
przygotowaniem projektu graficznego kart lojalnościowych i z zakupem kart,
-
żmudnym tworzeniem katalogu nagród,
-
wyszukiwaniem atrakcyjnych nagród i dostarczaniem ich wybranym klientom.
Taki model współpracy pozwala właścicielowi placówki zaoszczędzić wiele czasu poświęcanego do tej pory na współpracę z firmami marketingowymi, wyszukiwanie nagród i obsługiwanie logistyki związanej z dostawą nagród.
Realizacja
-
Właściciel placówki handlowo-usługowej (Partner) zamawia w GSP wymaganą pulę znaczków określając ilości znaczków jakie mają być załadowane na poszczególne terminale.
-
Firma GSP sprzedaje za określoną kwotę znaczki Partnerowi oraz dostarcza katalogi nagród, karty, foldery.
-
Terminal znajdujący się w placówce pobiera zakupione wcześniej znaczki z serwera.
-
Partner wydaje karty swoim klientom, którzy przy zakupach otrzymują znaczki wg kryteriów ustalonych przez Partnera np.: za kwotę zakupu, towary premiowane, czas transakcji.
-
Klient po uzbieraniu odpowiedniej liczby znaczków zamawia nagrody np.: u Partnera wybierając je z katalogu nagród lub bezpośrednio w GSP.
-
GSP dostarcza bezpośrednio lub do Partnera zamówione nagrody.
KONTAKT
Tel. 18 444 00 61 e-mail: eft@novitus.pl
18 444 07 26
18 444 07 56