Oprogramowanie
SOGA XS - oprogramowanie dla małej gastronomii
Prowadzisz niewielkich rozmiarów punkt gastronomiczny? Nie potrzebujesz rozbudowanych funkcji zarządzania lokalem? Szukasz przyjaznego rozwiązania z niewygórowana cenę? Jeżeli tak to właśnie wersja XS będzie dla Ciebie odpowiednim rozwiązaniem.
SOGA XS została stworzona z myślą o punktach sprzedaży, gdzie najbardziej istotnymi czynnikami są szybkość i intuicyjność sprzedaży połączona z łatwością obsługi nawet dla nowego personelu. Dzięki maksymalnemu uproszczeniu systemu do niezbędnych, w każdym punkcie gastronomicznym funkcji, zredukowaniu ulega również cena w odniesieniu do standardowej wersji oprogramowania.
Jeżeli w miarę rozwoju Twojej firmy pojawi się konieczność wprowadzenia dodatkowych funkcjonalności istniej możliwość płynnego przejścia na wersję standardowa systemu SOGA.
Prowadzisz niewielkich rozmiarów punkt gastronomiczny? Nie potrzebujesz rozbudowanych funkcji zarządzania lokalem? Szukasz przyjaznego rozwiązania z niewygórowana cenę? Jeżeli tak to właśnie wersja XS będzie dla Ciebie odpowiednim rozwiązaniem.
SOGA XS została stworzona z myślą o punktach sprzedaży, gdzie najbardziej istotnymi czynnikami są szybkość i intuicyjność sprzedaży połączona z łatwością obsługi nawet dla nowego personelu. Dzięki maksymalnemu uproszczeniu systemu do niezbędnych, w każdym punkcie gastronomicznym funkcji, zredukowaniu ulega również cena w odniesieniu do standardowej wersji oprogramowania.
Jeżeli w miarę rozwoju Twojej firmy pojawi się konieczność wprowadzenia dodatkowych funkcjonalności istniej możliwość płynnego przejścia na wersję standardowa systemu SOGA.
Główne różnice pomiędzy wersjami skupiają się na: ograniczeniu liczby sal do jednej, liczby stolików do 10 oraz brak takich funkcjonalności jak obsługa magazynu, bonowników i wag. Nie będzie można również korzystać z pracy w sieci, podglądu kierownika, eksportów do programów księgowych, zestawień własnych oraz zestawów składanych.
SOGA |
STANDARD |
XS |
Współpraca z SOHO |
TAK |
NIE |
Współpraca z innymi systemami hotelowymi |
TAK |
NIE |
Obsługa magazynu |
TAK |
NIE |
Obsługa bonowników |
TAK |
NIE |
Obsługa wag |
TAK |
NIE |
Praca w sieci |
TAK |
NIE |
Podgląd dla kierownika |
TAK |
NIE |
Eksport do programu księgowego |
TAK |
NIE |
Moduł zestawienia własne |
TAK |
NIE |
Zestawy składane |
TAK |
NIE |
Obsługa pizzy |
TAK |
NIE |
Liczba sal |
b/o |
1 |
Liczba stolików |
b/o |
10 |
Koszt uaktualnienia |
10% |
30% |
Koszt uaktualnienia po 12 miesiącach |
30% |
75% |